AXA, značka číslo jeden v oblasti poisťovníctva

23.4.2012

Podľa najnovších prieskumov, ktoré každoročne organizuje významná mediálna agentúra Interbrand, sa Axa stala už tretíkrát v rade najcennejšou značkou v oblasti poisťovníctva. Jej stabilné miesto medzi 100 najlepšími značkami na svete len dokazuje jej seriózny prístup voči zákazníkovi, kvalitnú firemnú politiku a pevnú pozíciu na celosvetovom trhu.

V celkovom hodnotení sa spoločnosť Axa umiestnila na 53. mieste, čím nie len obhájila, ale i  vylepšila svoje postavenie z roku 2010 a posunula sa o 3 miesta dopredu. Aj to je jeden z mnohých dôkazov napredovania tejto dynamickej poisťovne. Jej flexibilitu ocenila i samotná agentúra. Zdôraznila predovšetkým schopnosť poisťovne cieliť na potreby zákazníka a predefinovať svoju prácu a služby v závislosti od potrieb a postrehov zákazníka.

Axa je, nie len v očiach agentúry Interbrand, ale aj v očiach mnohých spokojných klientov po celom svete, poisťovňa, ktorá je k dispozícii, je pozorná a spoľahlivá. Axa sa zaviazala k ponúknutiu konkrétnych dôkazov smerom k zákazníkovi, čím chce podporiť nové postavenie značky.

Jedným z takýchto dôkazov je i jej ponúkané životné poistenie. V duchu svojho motta: „Viac ako štandard“,  prináša Axa hneď niekoľko typov nadštandardného  investičného životného poistenia:

• Comfort Plus (ideálny spôsob ako výhodne investovať peniaze a zároveň chrániť svoj spôsob života)

• Kumulativ Life (investičné životné poistenie s vernostným bonusom od 4. roku poistenia)

• Detské investičné životné poistenie Lienka (životné poistenie vďaka ktorému je vaše dieťa chránené pred nečakanými životnými situáciami a zároveň získa do život vstupný kapitál)

Axa myslí na osud budúcich generácií i v súvislosti so vzťahom k modrej planéte. V ďalšom súbežnom prieskume agentúry Interbrand získala Axa prvýkrát ocenenie najekologickejšej značky. Vyplýva to z prieskumu orientovaného na spotrebiteľov 10 najväčších svetových trhov.-