BILLA mení partnera na instore reklamu

21.10.2013

BRATISLAVA 21. októbra (WBN/PR) – Víťazom tendra a novým media representative pre exkluzívne reklamné plochy na nákupných košíkoch (Cart Banner) v supermarketoch Billa sa stal InstoreAd, powered by efcom.

Billa Slovensko (člen skupiny REWE) patrí medzi najväčšie maloobchodné siete a disponuje viac ako 10 500 nákupnými vozíkmi v 116 predajniach v 71 slovenských mestách a obciach.

Billa sa hrdí širokou bázou verných zákazníkov a jedným z najväčších zákazníckych klubov na Slovensku –Billa Bonus Club, ktorý má už viac ako 650 000 zákazníkov. „V poslednom roku, po spustení klubu s ešte výhodnejšími podmienkami sme zaznamenali výrazný rast počtu členov, ale tiež ich nákupnej aktivity,“ hovorí Martina Kovacs, marketingová manažérka Billa Slovensko.

„Cart Banner predstavuje silnú komunikačnú platformu pre FMCG značky, ale tiež pre tradičných mass media spenderov zo sektorov financií, telekom, či automotive,“ vyjadril sa Filip Švaňa z InstoreAd, powered by efcom.

Cart Banner sú momentálne jedinými instore reklamnými formátmi v sieti Billa.

Táto webová stránka potrebuje pre svoje riadne fungovanie určité súbory cookies. Tieto súbory cookies sú pre jej fungovanie technicky nevyhnutné. V prípade Vášho udelenia povolenia, súhlasíte s používaním súborov cookies (všetkých súborov cookies alebo len súborov cookies technicky nevyhnutných). Možnosti nastavenia súborov cookies, ktoré si môžete prispôsobiť, ako aj bližšie informácie o súboroch cookies, ktoré prevádzkovateľ tejto webovej stránky využíva, nájdete na Viac informácií o cookies a prispôsobení výberu.