Horúčavy zvyšujú záujem Slovákov o klimatizácie

20.6.2012

BRATISLAVA 20. júna (WBN/PR) – Jún nás trápi vysokými horúčavami, ktoré môžu spôsobiť zdravotné ťažkosti. Bojovať proti nim sa dá rôznymi spôsobmi, ľadovým nápojom, alebo studenou sprchou. Jednou z najpríjemnejších možností je však klimatizácia. Mnoho Slovákov si to uvedomuje a aj preto ich kroky na internete smerujú za chladom.

Viac ako 200% nárast
Posledný týždeň nás morili horúčavy viac než by sa patrilo. Mnoho z nás sa zrejme trápilo v starších kancelárskych priestoroch, ktoré nedisponujú klimatizáciou. Svedčí o tom najmä fakt, že prezeranosť klimatizácií na obľúbenom porovnávači cien a kvality e-shopov Pricemania.sk prudko narástla. „Zvýšený nárast prezeranosti klimatizácií sme zaznamenali od 17. júna, kedy horúčavy začali byť neznesiteľné. Krivka prezeranosti v kategórií „klimatizácie“ narástla takmer o 200 percent“, tvrdí Michal Král, konateľ Pricemania.sk. Medzi najprezeranejšie na portáli patria produkty značiek WHIRLPOOL, IVAR CS, Délonghi a VOV.

Skladové zásoby sa vypredávajú, na montáž sa čaká
Najširší slovenský eshop, InterStore.sk, taktiež zaznamenal v posledných dňoch zvýšený záujem o domáce klimatizácie. „Začína sezóna, horúčavy dorazili pomerne skoro. Už dnes zaznamenávame medziročný rast predaja, skladové zásoby sú preč a momentálne objednané klimatizácie prichádzajú priamo z výroby,“ hodnotí situáciu obchodný riaditeľ InterStore.sk, Tomáš Prutzer. Upozorňuje tiež na skutočnosť, že montážni pracovníci klimatizácií sú momentálne veľmi vyťažení. A tak vás môže po nákupe zariadenia čakať nepríjemné prekvapenie. „Preto odporúčame ešte pred kúpou klimatizácie overiť si dostupnosť technika a cenu montáže,“ dopĺňa Prutzer.

O Pricemania.sk
www.pricemania.sk je špecializovaný nákupný portál, ktorý spotrebiteľom poskytuje možnosť porovnania cien a kvality internetových obchodov. V súčasnosti databáza obsahuje viac ako 1 mil. produktov z ponuky viac ako 3 000 internetových obchodov. Okrem porovnania cien majú spotrebitelia možnosť porovnať si viaceré produkty naraz, poradiť sa pred nákupom s inými užívateľmi, nechať si sledovať cenu vybraných produktov a taktiež posielať dopyty jednotlivým obchodom. Návštevnosť portálu je v súčasnosti takmer 300 000 užívateľov mesačne, čím sa podľa AIM aktuálne radí medzi TOP 30 najnavštevovanejších portálov na Slovensku.

O InterStore.sk
InterStore.sk je najširší slovenský e-shop ponúkajúci viac ako milión položiek v až sedemnástich produktových kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.

InterStore.sk je súčasťou medzinárodnej siete e-shopov InterStore Group pôsobiacej v ČR (Inter-Store.cz), Maďarsku (InterStore.hu) a na Slovensku (InterStore.sk, TicketStore.sk), InterStore Group medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty tržieb až na súčasných 15 miliónov eur. Alexander Gramblička, zakladateľ a generálny riaditeľ, je držiteľom prestížneho ocenenia Ernst&Young Začínajúci Podnikateľ roka 2010. InterStore Group je country finalistom European Business Awards 2011.

Táto webová stránka potrebuje pre svoje riadne fungovanie určité súbory cookies. Tieto súbory cookies sú pre jej fungovanie technicky nevyhnutné. V prípade Vášho udelenia povolenia, súhlasíte s používaním súborov cookies (všetkých súborov cookies alebo len súborov cookies technicky nevyhnutných). Možnosti nastavenia súborov cookies, ktoré si môžete prispôsobiť, ako aj bližšie informácie o súboroch cookies, ktoré prevádzkovateľ tejto webovej stránky využíva, nájdete na Viac informácií o cookies a prispôsobení výberu.