JOJ Media House kasírovala, zbavila sa aktivít v Maďarsku

21.12.2012

BRATISLAVA 21. decembra (WEBNOVINY) – Spoločnosť Epamedia-EuropÄsche Plakat – Und Aussenmedien GMBH, ktorá je členom skupiny JOJ Media House, odpredala 100 % svojich maďarských aktivít nadnárodnej skupine JCDecaux. Zúčastnené strany sa dohodli na nezverejnení výšky kúpnej ceny. Informoval o tom vedúci PR TV JOJ Jozef Gogola.

JOJ Media House je slovenská mediálna holdingová spoločnosť s podielmi v súkromných slovenských televíziách TV JOJ a PLUS, ako aj v outdoorových reklamných spoločnostiach v strednej a juhovýchodnej Európe.

Billboardová a outdoorová reklamná spoločnosť Epamedia je špecialistom na outdoorovú reklamu v Rakúsku, strednej, južnej a východnej Európe a má dcérske spoločnosti na Slovensku, v Českej republike, Bulharsku, Chorvátsku a Rumunsku.

Táto webová stránka potrebuje pre svoje riadne fungovanie určité súbory cookies. Tieto súbory cookies sú pre jej fungovanie technicky nevyhnutné. V prípade Vášho udelenia povolenia, súhlasíte s používaním súborov cookies (všetkých súborov cookies alebo len súborov cookies technicky nevyhnutných). Možnosti nastavenia súborov cookies, ktoré si môžete prispôsobiť, ako aj bližšie informácie o súboroch cookies, ktoré prevádzkovateľ tejto webovej stránky využíva, nájdete na Viac informácií o cookies a prispôsobení výberu.