PR televízie JOJ zastrešuje Dynamic Relations

BRATISLAVA 13. januára (WBN/PR) – Televízia JOJ od januára 2014 spolupracuje v oblasti public relations s agentúrou Dynamic Relations. Agentúra sa bude venovať predovšetkým príprave stratégií PR kampaní pre jednotlivé projekty televíznych staníc skupiny JOJ, koncepcii korporátnej PR komunikácie jej značiek a pripravuje tiež veľký celoslovenský CSR projekt pre televíziu.

„Máme pripravených veľa zaujímavých nových projektov ako aj veľké odhodlanie ich dynamicky vniesť do života. Rozhodli sme sa pre spoluprácu s agentúrou Dynamic Relations, ktorá má vynikajúce a nielen slovenské referencie. Očakávame, že zásadne posilní potenciál nášho komunikačného tímu,“ povedal generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský.

Nový riaditeľ marketingu TV JOJ Michal Drobník novú spoluprácu víta a očakáva, že spolupráca dvoch komunikačných tímov (interného a externého) prinesie do komunikácie televízie zaujímavé impulzy. „Externý pohľad a nápady sú vždy vítanou pridanou hodnotou,“ dodal Drobník.

Pre Dynamic Relations je spolupráca so skupinou JOJ veľká výzva. „V skupine JOJ sme získali veľmi zaujímavého a progresívneho klienta. Od začiatku úplne vytesňujeme fakt, že ide o médium. Veríme, že komunikácia produktov, tvorby a značky skupiny JOJ sa aj vďaka nám posunie ešte pozitívnejším smerom,“ povedal Managing Director Dynamic Relations Karol Wolf. V agentúrnom tíme pre JOJ budú pod vedením Karola Wolfa pracovať Soňa Húšťová, Radmila Štelbašská a Barbara Heribanová.

Kliknutím na akýkoľvek link/funkcionalitu kdekoľvek na tejto webovej stránke nám dávate Váš výslovný a automatický súhlas s používaním cookies na uloženie informácií vrátane prvého cookie, ktorý bol vytvorený pri otvorení tejto webovej stránky a rovnako vyslovujete súhlas s podmienkami použitia stránok poistenie.sk. Viac informácií...