PR televízie JOJ zastrešuje Dynamic Relations

13.1.2014

BRATISLAVA 13. januára (WBN/PR) – Televízia JOJ od januára 2014 spolupracuje v oblasti public relations s agentúrou Dynamic Relations. Agentúra sa bude venovať predovšetkým príprave stratégií PR kampaní pre jednotlivé projekty televíznych staníc skupiny JOJ, koncepcii korporátnej PR komunikácie jej značiek a pripravuje tiež veľký celoslovenský CSR projekt pre televíziu.

„Máme pripravených veľa zaujímavých nových projektov ako aj veľké odhodlanie ich dynamicky vniesť do života. Rozhodli sme sa pre spoluprácu s agentúrou Dynamic Relations, ktorá má vynikajúce a nielen slovenské referencie. Očakávame, že zásadne posilní potenciál nášho komunikačného tímu,“ povedal generálny riaditeľ TV JOJ František Borovský.

Nový riaditeľ marketingu TV JOJ Michal Drobník novú spoluprácu víta a očakáva, že spolupráca dvoch komunikačných tímov (interného a externého) prinesie do komunikácie televízie zaujímavé impulzy. „Externý pohľad a nápady sú vždy vítanou pridanou hodnotou,“ dodal Drobník.

Pre Dynamic Relations je spolupráca so skupinou JOJ veľká výzva. „V skupine JOJ sme získali veľmi zaujímavého a progresívneho klienta. Od začiatku úplne vytesňujeme fakt, že ide o médium. Veríme, že komunikácia produktov, tvorby a značky skupiny JOJ sa aj vďaka nám posunie ešte pozitívnejším smerom,“ povedal Managing Director Dynamic Relations Karol Wolf. V agentúrnom tíme pre JOJ budú pod vedením Karola Wolfa pracovať Soňa Húšťová, Radmila Štelbašská a Barbara Heribanová.

Táto webová stránka potrebuje pre svoje riadne fungovanie určité súbory cookies. Tieto súbory cookies sú pre jej fungovanie technicky nevyhnutné. V prípade Vášho udelenia povolenia, súhlasíte s používaním súborov cookies (všetkých súborov cookies alebo len súborov cookies technicky nevyhnutných). Možnosti nastavenia súborov cookies, ktoré si môžete prispôsobiť, ako aj bližšie informácie o súboroch cookies, ktoré prevádzkovateľ tejto webovej stránky využíva, nájdete na Viac informácií o cookies a prispôsobení výberu.