Šesť pravidiel vianočnej korešpondencie

5.12.2012

Predvianočné obdobie je vhodné na oživenie obchodných kontaktov a pripomenutie sa obchodným partnerom. Pekným pozdravom zároveň môžete zákazníkom a spolupracovníkom poďakovať za príjemnú spoluprácu. Poradíme vám preto, čo je dôležité pri ich výbere alebo tvorbe.

Vianočný alebo novoročný email – áno či nie ?
Prečo posielať staromódne papierové želania, keď dnešný svet sa točí okolo tabletov, notebookov, a smartfónov? Výhody virtuálnej komunikácie predsa pozná každý. Pozor však, ak sa takto chcete pripomenúť obchodným partnerom. Ak rozpošlete štandardné emaily, váš zámer by mohol pôsobiť kontraproduktívne. Ak sa už rozhodnete pre virtuálny spôsob komunikácie, dajte si záležať na celkovom vzhľade a dojme. Inak vaše dobre mienené novoročné želanie skončí ako spam.

Napíšte pár riadkov vlastnoručne
Buďte kreatívni a originálni. Nespoliehajte sa na najlacnejšie pohľadnice s predtlačeným textom, ktoré len podpíšete. Vyhráva individualita. Napíšte pár riadkov vlastnou rukou. Základom je kvalitný papier a plniace pero.

Použite verše, vinše, citáty
Vyjadrite svoje pocity vinšami. Vianoce a záver roka sú obdobím bilancovania celého roka a jeho výsledkov. Citátmi a hlbokými múdrymi myšlienkami podnietite adresáta k zamysleniu sa. Veselými veršíkmi navodíte príjemnú atmosféru a rozveselíte ho.

Ďalšie cenné rady sa dozviete tu —>>> Podnikam.sk