ŠKODA dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %

10.4.2012

BRATISLAVA 10. apríla (WBN/PR) – S 1 354 predanými vozidlami v kategórii M1 dosiahla v marci trhový podiel 21,07 %. ŠKODA tak v prvom kvartáli predala o 25 % viac vozidiel ako za rovnaké obdobie minulého roka. Najžiadanejším modelom sa v marci stala Fabia.

„Marcový vyše 21-percentný podiel nás mimoriadne teší. To, že ŠKODA naďalej patrí k najžiadanejším značkám u slovenských zákazníkov svedčí aj fakt, že sa nám podarilo od začiatku roka predať o 25 % viac vozidiel ako za prvé tri mesiace minulého roka,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.

Značka ŠKODA si naďalej drží pozíciu lídra na slovenskom trhu a darí sa jej nielen v mesačných výsledkoch predaja, ale aj v medziročných porovnaniach. Od začiatku roka 2012 predala viac než 4 tisíc vozidiel z kategórie M1. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka je to nárast o viac než 25 % (1 088 automobilov).

Najobľúbenejším vozidlom sa v marci stala Fabia (474 predaných vozidiel; hatchback 269 kusov + combi 205 kusov). Nasledovala Octavia (452 kusov; sedan 255 kusov + combi 197 kusov) a čoraz populárnejší Superb (129 kusov).

Táto webová stránka potrebuje pre svoje riadne fungovanie určité súbory cookies. Tieto súbory cookies sú pre jej fungovanie technicky nevyhnutné. V prípade Vášho udelenia povolenia, súhlasíte s používaním súborov cookies (všetkých súborov cookies alebo len súborov cookies technicky nevyhnutných). Možnosti nastavenia súborov cookies, ktoré si môžete prispôsobiť, ako aj bližšie informácie o súboroch cookies, ktoré prevádzkovateľ tejto webovej stránky využíva, nájdete na Viac informácií o cookies a prispôsobení výberu.