AAA AUTO predalo za deväť mesiacov takmer 43-tisíc áut

1.10.2013

BRATISLAVA 1. októbra (WBN/PR) – Podľa septembrových predajných výsledkov spoločnosť AAA AUTO Group predala spolu 42 852 jazdených áut v priebehu deviatich mesiacov tohto roka. To je medziročne o 9,9 % viac než v rovnakom období roku 2012. Najrýchlejšie rastúcim regiónom bolo Rusko, no aj predaje na slovenskom trhu zostali veľmi vysoké. Česká republika svojím rastom prekonala očakávania zo začiatku roka.

Z hľadiska výkonnosti skupiny v jednotlivých krajinách sa z celkového počtu 42 852 áut za deväť mesiacov roku 2013 predalo 28 883 vozidiel v Českej republike (medziročne + 7,5 %), ďalej 12 100 vozidiel na Slovensku (medziročne + 14,7 %) a 1 869 (+ 18,3 %) v Rusku. Spoločnosť tak rástla na všetkých trhoch, kde pôsobí.

Medziročný mesačný rast v Českej republike dosiahol v septembri 19 %, zatiaľ čo medziročný rast za celý tretí štvrťrok dosiahol až 20 %. „Naša výkonnosť na kľúčovom českom trhu bola v septembri vynikajúca a v treťom štvrťroku sme zaznamenali najvyšší medziročný nárast od svetovej ekonomickej krízy. Septembrové výsledky skupiny ukončili mimoriadne letné obdobie, počas ktorého sme predali viac než 15 000 áut a medziročne narástli o 17,1 %. Náš rast je v ostrom kontraste oproti stále slabým predajom nových automobilov,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka AAA AUTO.

Spolu s vyšším predajným výkonom upravila spoločnosť svoje celoročné predajné ciele. „Namiesto prekročenia pôvodne stanovenej hranice 54 000 predaných vozidiel teraz odhadujeme celkové predaje na viac ako 55 000 áut, teda na nový pokrízový rekord,“ dodala Topolová. Podľa generálnej riaditeľky je úspech spoločnosti založený na dlhodobej stratégii nákupu a predaja iba tých najlepších automobilov, s jedným až dvomi vlastníkmi, do veku päť rokov, s jasnou históriou najazdených kilometrov, servisnou knižkou a bez havárie.

Väčšinový vlastník, bývalý dlhoročný generálny riaditeľ a zakladateľ AAA AUTO Anthony James Denny, komentoval dosiahnuté výsledky takto: „Excelentné výsledky AAA AUTO potvrdzujú správnosť minuloročného rozhodnutia povýšiť Karolínu Topolovú na pozíciu generálnej riaditeľky. Karolína predstavila nový inovatívny prístup a vylepšený systém starostlivosti o zákazníkov, ktoré sa stali hlavnou hnacou silou úspešného rastu predajov AAA AUTO vo všetkých troch krajinách.“

Nedávno skupina oznámila svoj návrat do Maďarska a tiež plánuje zaviesť nový segment luxusného predaja automobilov Mototechna Premium. Pražská centrála spoločnosti vrátane showroomu a vonkajšej predajnej plochy bola zaradená do Google Street View funkcie na mapách Google.