Naša spoločnosť poskytuje uzatvorené semináre pre finančných poradcov v trvaní 3 dní a pre manažérov predaja v trvaní 3 až 5 dní, na báze prvotriedneho medzinárodného know how so skúsenými lektormi, s praxou v poisťovacom obchode viac ako 15 rokov. Pre bližšie informácie kliknite na nasledovné odkazy.
Podmienky realizácie seminára
Semináru predchádza nevyhnutná konzultácia s obchodným riaditeľom alebo agentúrnym riaditeľom, zodpovedným za výsledky skupiny účastníkov výcvikového programu a s riaditeľom školiaceho oddelenia poisťovne. Program obsahuje systém dôsledne štrukturovanej spätnej väzby, na základe ktorej môžeme spoločne vyhodnotiť prínos seminára pre účastníka, čo môže byť pre Vás podkladom pre posúdenie efektívnosti programu a objednanie kurzov aj pre ďalšie skupiny poradcov.
Objednávku pošlite láskavo poštou na našu adresu alebo faxom alebo e – mailom na skolenie (zavináč) poistenie.sk.
Školenie predajných zručností pre finančných poradcov
Cieľ seminára: okamžité zvýšenie obchodnej produkcie obchodného zástupcu o minimálne 20 % a trvalé udržanie tejto zvýšenej úrovne predaja.
Účastníci: profesionálni obchodní zástupcovia s najmenej polročnou praxou a ich obchodní manažéri.
Počet účastníkov: 10, 12 alebo 14, prípadne dvojnásobok uvedeného počtu za predpokladu, že sa praktické cvičenia budú vykonávať v dvoch skupinách a lektor bude mať asistenta.
Počas 3 dní bude najmenej 80 % času venovaného praktickým cvičeniam, čas pre teóriu je obmedzený len do nevyhnutnej miery.
Predmetom seminára sú najmä vedomosti a zručnosti v nasledovných oblastiach.
Precvičované aktivity a predajné zručnosti | |
---|---|
1 | Stanovovanie cieľov |
2 | Plánovanie predajných aktivít |
3 | Time management |
4 | Zhromažďovanie mien potencionálnych klientov – prospecting |
5 | Spôsoby oslovenia klienta |
6 | Telefonický rozhovor za účelom dohodnutia stretnutia s klientom |
7 | Riešenie námietok proti stretnutiu |
8 | Umenie počúvať, reč tela |
9 | Technika kladenia otázok |
10 | Prvá návšteva u klienta |
11 | Diagnóza potrieb klienta |
12 | Prezentácia úžitku z poistenia |
13 | Riešenie námietok pri predajnom rozhovore |
14 | Technika ukončenia 1. návštevy klienta – dohodnutie 2. návštevy |
15 | Proces nákupného rozhodovania |
16 | Nákupné signály |
17 | Technika získavania súhlasu s uzavretím poistenia |
18 | Zvládnutie odmietnutia |
19 | Techniky získavania odporúčaní |
20 | Následné hodnotenie predajného rozhovoru |
21 | Odovzdávanie a prijímanie spätnej väzby |
Školenie manažérskych zručností pre manažérov predaja
Cieľ seminára: okamžité zvýšenie obchodnej produkcie skupiny o minimálne 20 % a trvalé udržanie tejto zvýšenej úrovne predaja.
Účastníci: profesionálni prvostupňoví manažéri predaja
Počet účastníkov: 10, 12 alebo 14, prípadne dvojnásobok uvedeného počtu za predpokladu, že sa praktické cvičenia budú vykonávať v dvoch skupinách a lektor bude mať asistenta.
Počas 5 dní, ktoré sa dajú rozdeliť na 2 časti s časovým odstupom 2 mesiace, bude najmenej 80 % času venovaného praktickým cvičeniam, čas pre teóriu je obmedzený len do nevyhnutnej miery.