Ruské rádio propaguje turistické atrakcie Slovenska

8.7.2012

BRATISLAVA 8. júla (WEBNOVINY) – Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) nasadila do ruského Rádia Chanson 80 propagačných spotov a päť relácií zameraných na zviditeľnenie slovenských turistických atrakcií.

Za trojtýždňovú letnú kampaň SACR zaplatila 15 700 eur.

Ako pre agentúru SITA uviedla manažérka agentúry pre komunikáciu a PR aktivity Zuzana Nemcová, Slovensko dostalo na propagáciu zľavu 70 %.

Rodiny s deťmi a mladých aktívnych ľudí lákajú relácie o prírodných krásach a kultúrnych pamiatkach. Poslucháči sa tiež dozvedia o možnostiach športového vyžitia, kultúrnych podujatiach a festivaloch. Bez zmienky neostanú ani tradičné špeciality slovenskej kuchyne.

Rádio si naladí denne 5 miliónov ľudí. Okrem Moskvy vysiela aj v ďalších 600 ruských mestách na celom území, počúvajú ho aj na Ukrajine, v Kazachstane a Moldavsku.

Táto webová stránka potrebuje pre svoje riadne fungovanie určité súbory cookies. Tieto súbory cookies sú pre jej fungovanie technicky nevyhnutné. V prípade Vášho udelenia povolenia, súhlasíte s používaním súborov cookies (všetkých súborov cookies alebo len súborov cookies technicky nevyhnutných). Možnosti nastavenia súborov cookies, ktoré si môžete prispôsobiť, ako aj bližšie informácie o súboroch cookies, ktoré prevádzkovateľ tejto webovej stránky využíva, nájdete na Viac informácií o cookies a prispôsobení výberu.