Ruské rádio propaguje turistické atrakcie Slovenska

BRATISLAVA 8. júla (WEBNOVINY) – Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) nasadila do ruského Rádia Chanson 80 propagačných spotov a päť relácií zameraných na zviditeľnenie slovenských turistických atrakcií.

Za trojtýždňovú letnú kampaň SACR zaplatila 15 700 eur.

Ako pre agentúru SITA uviedla manažérka agentúry pre komunikáciu a PR aktivity Zuzana Nemcová, Slovensko dostalo na propagáciu zľavu 70 %.

Rodiny s deťmi a mladých aktívnych ľudí lákajú relácie o prírodných krásach a kultúrnych pamiatkach. Poslucháči sa tiež dozvedia o možnostiach športového vyžitia, kultúrnych podujatiach a festivaloch. Bez zmienky neostanú ani tradičné špeciality slovenskej kuchyne.

Rádio si naladí denne 5 miliónov ľudí. Okrem Moskvy vysiela aj v ďalších 600 ruských mestách na celom území, počúvajú ho aj na Ukrajine, v Kazachstane a Moldavsku.

Kliknutím na akýkoľvek link/funkcionalitu kdekoľvek na tejto webovej stránke nám dávate Váš výslovný a automatický súhlas s používaním cookies na uloženie informácií vrátane prvého cookie, ktorý bol vytvorený pri otvorení tejto webovej stránky a rovnako vyslovujete súhlas s podmienkami použitia stránok poistenie.sk. Viac informácií...